http://www.zoofirma.ru/

Як не «вигоріти» викладачу під час дистанційного навчання

Як не «вигоріти» викладачу під час дистанційного навчання:

 

  •  сплануйте свій день;

  • робіть регулярні перерви;

  • залишайте час для відпочинку;

  • виконуйте фізичні  вправи;

  • менше відволікайтесь (наприклад, вимкніть звук сповіщень під час  роботи онлайн);

  • підготуйте відповіді на типові питання учнів та батьків(їх можна потім скопіювати і вставити);

  • встановіть часові межі (наприклад, повідомте всім, що ви на зв’язку тільки з 08 00 до 18 00);

  • не ставтесь до себе як до жертви обставин. Таке відношення знижує адаптаційні можливості організму, заважає прийняттю ефективних рішень;

  • вживайте вітамін Е. Він підвищує імунітет і стійкість до стресу.

Найпоширеніші ознаки тривалого стресу:

  •  виснаження, посилення агресивності, неспокій, конфлікти;

  •  збільшення помилок, втрата концентрації пошук виправдань замість рішень;

  •  порушення апетиту, безсоння, частий головний біль, розлад шлунку

  •  негативне само оцінювання, почуття розчарування, пасивність, невпевненість, роздратованість;

  •  незадоволення роботою, невиконання строків роботи, продовження роботи вдома.

Формули для самозаспокоєння:

  • «Я абсолютна спокійна»;

  • «Відкинь цю думку»;

  • «Усе буде добре»;

  • «Це не варте хвилювання»;

  • «Проблема вирішиться»;

  • «Я почуваюся здоровою»;

  • «Я зосереджуюся на своєму диханні»

http://www.zoofirma.ru/